Retourneren & Ruilen


Retourneren
Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Retourneren is bij ons geen probleem. Volg onderstaande stappen om je retourzending te laten verwerken: 

Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan door een e-mail te sturen naar info@bewonderfulbeauty.nl met als onderwerp: ‘Aanmelding Retourzending’ en onder vermelding van jouw ordernummer. Aanmelding is voldoende, hier volgt geen persoonlijke bevestiging op. Na het aanmelden heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je retourzending ook daadwerkelijk retour te sturen. Vergeet niet het bij de bestelling toegevoegde retourformulier in te vullen en mee te sturen. De kosten voor de retourzending dien je zelf te betalen. 

Let op, wij accepteren alleen items met aangehechte kaartjes,  in originele staat en verpakking. Let erop dat de items in de juiste verpakking worden teruggestuurd om problemen te voorkomen. 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen. 
De retourzending zal alleen worden verwerkt als de producten in goede staat zijn, dit betekent dat je als consument aansprakelijk bent voor waardevermindering door gebruik van het product dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerken en werking van het product te beoordelen. Als je een gratis product bij je bestelling hebt ontvangen dien je deze ook retour te sturen. 

Wij nemen artikelen niet retour indien: 

  • Artikelen zijn gedragen.
  • Aangehechte kaartjes ontbreken.
  • Er getracht is het artikel zelf te repareren.
  • De artikelen naar rook, eten of parfum ruiken.
  • Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up (en of andere vlekken) niet retour. 
  • Op maat gemaakte, custom made artikelen, speciaal voor de Klant bestelde producten 
  • Artikelen die in de aanbieding zijn. 
  • Artikelen die vanwege hygiënische redenen niet teruggenomen kunnen worden (denk aan drinkflesjes, verzorgingsartikelen, vibrators en opblaas artikelen i.v.m. veiligheid die niet meer te waarborgen is)
  • Je retourzending te laat door ons is ontvangen. 

Vergeet niet je pakbon of bestelbevestiging te printen en in het pakketje te doen. Heb je geen printer? Dan is een briefje met je naam en ordernummer en reden van retournering ook voldoende. Als we niet weten wie de afzender is, kunnen we de retourzending niet verwerken. Wil je items uit twee bestellingen terugsturen, dan mag je die in één pakket verzenden. Zorg er wel voor dat je beide ordernummers vermeld. 

(Let op! Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbuspost is altijd op risico van de verzender.) 

Ons retouradres is: 

Be Wonderful Beauty

Oude Brandenburgerweg 90

3721DZ Bilthoven 

 

Ruilen 
Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem. Stuur het product terug en mail ons even op info@bewonderfulbeauty.nl om te laten weten welk item je ervoor in de plaats wilt. Wij zullen dit dan in orde maken zodra je retourzending bij ons binnen is. De verzendkosten voor het terugsturen betaal je zelf, wij betalen de verzendkosten voor het toesturen van het nieuwe product. 

*Zie voor meer informatie inzake Herroepingsrecht onze Algemene Voorwaarden.